Friday, February 13, 2009

Oh UPIN, Oh IPIN

Semalam, balik dari kerja, kami terus ke Cineleisure,Damansara....apa lagi melaya citer GENG....beramah-mesra ngan tenaga kerja LesCopaque...ramai jugak...sampai terjumpa Kak Lady....heheheh...Tapi, penuh dugaan okay...dengan tayar pancit kat Petronas hiway Damansara tuh.....Lum betulkan lagi tuh, takut tak sempat...Dengan tayar kecik ler kitorg ke sana....

Sofea, apa lagi sibuk ler dia nak posing sana, posing sini...tapi masa sebelum masuk panggung, ada ler maskot Upin&Ipin ni, bukan main besar dan Sofea takut!!!


Tempat duduk kami, depaaaaaaannnnnnnn sekali! ambik, tapi yang syoknya...Syameel yang mula-mula masuk panggung tu, tido...tak lama tu bangun dan layannn....tak nangis pun....

So, GOOD LUCK la Les'Copaque! Citer GENG memang BESSSTTTTT!!!!

8 comments:

Ummibatrisya said...

weekend ni nak tengok :)

damya duduk rumah baby sitter :(

takut nangis dalam panggung wayang :)

DYLA said...

syameel dah masuk panggung? bestnyer...

~adeQ~ said...

Sis Ummi,
try and error...hihihi...nasib tak nangis...takut sebab kuat sgt bunyi tapi nak tgk jugak....

Sis Dyla,
anak2 sekarang....kite dulu umur 21 tahun br masuk panggung....

tulip said...

bagusnya syameel tak nangis...

LayarLara said...

Laaa ngan upin ipin dia takut.. ngan monster inc. tu tak takut ke

Aku Bukan Bidadari said...

isk..bestnya bw baby.. dia tak nanges eh? nk cuba lar

~adeQ~ said...

hehehe...
sis Layarlara,
Monster Inc. tu dalam cermin....maskot U&I tu gerak2, lambai2....tu yang seriau tuh...heheheh

Sis Tiara,
try ler...tau dek my mom mesti bising...membebel...kecik2 dah ajar masuk panggung.

yanyayan said...

betul betul betul cerita ni best

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...