Wednesday, December 03, 2008

Si COMEL



Dua budak comel. Lahir pada hari dan tarikh yang sama.Cuma Damya lahir petang n Syameel lahir malam. Masih belum jodoh untuk bertemu dengan keluarga ini. Cuma alam cyber dan teknologi jek yang menghubungkan kami. Semoga ikatan ukhuwah berkekalan....

3 comments:

Ummibatrisya said...

thanks...

masa mengandung dulu, akak ingat nurshi yang akan bersalin dulu, masa chatting akak mesti tanya bila nak bersalin, bila nak bersalin, bila nak cuti dan sebagainya

masa tu akak lambat lagi nak bersalin

rupa-rupanya Allah itu Maha Kuasa, kita bersalin pada hari yang sama tapi jam yang berlainan :)

nanti budak dua org ni sambut bday pada hari yang sama :)

belum lagi ada jodoh kita nak jumpa ye :)

walaupun tak pernah jumpa tapi macam dekat sangat di hati :)

~adeQ~ said...

hehehe...itulah kak....ntah bile lah kita nak jumpa...takpe...yang penting dekat di hati....

nasazfrog... said...

muka dorang pun lebih kurang same.... mmg betul dunia cyber mmg boleh merapatkn ukhwah sesama kita... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...