Tuesday, December 23, 2008

Lonely us!

Malam tadi, kami anak beranak 'merambu' di KLIA....dah ler org ramai jugak menunggu para jemaah haji sampai. Kami memang rasa 'lost' sgt malam tadi. Jalan-jalan tanpa hala tuju....Last2 berenti kat tempat permainan kanak2 dan biarkan Sofea memuaskan hati bermain....Jam 10.30mlm kami ke McD, supper le kononnya....saya dengan Coke satu, Sofea dengan Ribena dan Ubby pula dengan kopi panas serta bubur ayam.....Balik umah dekat jam 12 malam...Kemas2, basuh botol susu anak, gosok baju dan zzzzzzz......

We've done a lot for 'him'....kami tak harapkan balasan, tapi segala ketidakjujuran 'dia' membuatkan kami 'fed up' dan akhirnya kami mengambil keputusan untuk keluar dari masalah hidup dia. Rukun damai rumah tangga kami hampir bergoyang akibat masalah hidup 'dia'.

Cukup-cukup lah...

Masing-masing dah dewasa......Seumur hidup saya belum pernah sunyi dari segala perilaku 'dia' yang sering menjadi masalah dlm keluarga kecil kami....Serasa saya sudah banyak pengorbanan yang sy lakukan.....saya sudah terlalu banyak mengalah dan bersabar...menjadi penyelamat, mungkin dalam hidup dia.....

Cukup-cukuplah...

Sekarang saya sudah bosan dan teramat letih...mental dan fizikal untuk terus menghadapi 'dia'....Apa saja yang akan berlaku selepas ini...biarlah...biarlah 'dia' terjun dengan labu-labunya....saya TIDAK PEDULI.....

Cukup-cukuplah...

Kesian ubby, dah banyak berkorban utk menjaga hati saya...TQ ubby...kerana banyak bersabar dengan karenah2 mereka yang suka mengambil kesempatan ke atas kite....Tq kerana masih lagi berusaha menjaga rukun damai rumahtangga kite....Semoga Tuhan kasihkan kite dan jodoh ini akan berkekalan hingga ke akhir usia....AMIN....

Cukup-cukuplah...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...