Friday, December 19, 2008

Macam-macam ada!!!

Salam....

Again....saya membuat entry basi....sedikit gambar semasa Hari Raya Qurban yan lepas....kami sekeluarga membuat korban anak beranak. Mak, ayah, CT(adik bongsu saya), saya, ubby, abang dan Aimi.


Sofea,Aimi dan Syameel dapat baju sedondon yang disiapkan nenek sedaya upaya....ayah saya sembelih sendiri dan lepas tu, gi sambung sembelih 3 ekor lagi di sekitar kawasan yang buat korban. Bawah sebelah kanan, abang saya dan sebelah kanan lagi, ubby yang jadi mandur.....huhuhuhu....ramai org tolong sampai tak tau nak tolong apa lagi....


Semalam, geram tgk rambut Syameel yang tercacak2, saya ajak ubby ke kedai gunting rambut dan hasilnya....

Yang atas, gambar SEBELUM.Yang bawah, gambar SELEPAS....

Balik umah, anak ngan ayah sekali kena mandi....dua2 penuh ngan rambut!


Syameel yang macam2 sekarang....dah 2 kali jatuh katil dan 2 kali jugak nasib ada bantal kat bawah....baru start merangkak dan paling suka buat muka ala-ala 'adorable'....huhuhuh....Bukan taknak cerita pasal Sofea, tapi...susah nak ambil gambar dia sekarang...angin sentiasa berubah-ubah. Sedikit protes agaknya dengan persaingan; Syameel dan Aimi.

Kasut tu auntie Julia n Auntie Syeena belikan...satu set ngan baju dan stoking sume...tapi baru kasut jek yang muat...yang lain...masih besar utk Syameel

SELAMAT BERHUJUNG MINGGU!!!!!


2 comments:

Ummi said...

comel syameel :)

sofea macam batrisya. angin aje bila kita lebihkan adik dia :)

happy weekend!

Nurul said...

apalah dikorbankan anak beranak..korbankan lembu cukuplah..huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...