Wednesday, June 11, 2008

Now....

Kelam kabut kehidupan saya selepas abis cuti bersalin. Sofea kena chicken pox, masih di kampung. Saya sampai demam susu sebab lambat bagi susu badan pada Syameel....Ambik kunci umah lagi. Kak Sya, tak lama lagi kita ber jiran taman. Jumaat pulak, Syameel start bintik2 berair...tanda2 chicken pox menyerang. Terus ke klinik dan doktor pun kata ya, memang betul. Saya punya lah susah hati...blur dengan serta merta. Kena cuti lagi lah nampaknya....Petang Jumaat lepas, settlekan apa yang patut di ofis, sambil ubby jaga anak di rumah.

Sabtu malam balik kampung n pujuk mak ayah datang ke KL. Kebetulan adik saya pun dijangkiti virus yang sama....lagi teruk habis satu badan n muka dia. Puas pujuk memujuk, akhirnya setuju lah dia ikut balik umah saya sbb Syameel masih menyusu badan.

So, now mak ayah saya ada di rumah tolong jaga Syameel n adik yang kena chicken pox. Nasib Syameel punya tak keluar banyak n dia pun tak demam atau meragam......

2 comments:

Anonymous said...

cuba cari sabun daun semambu (neem's product) kat kedai2 india..maybe agak terlambat, tapi better berjaga2, sbb syameel kecik sgt..mandikan dan sabun ngan sabun tuh, insyaAllah, dengan kuasa Allah, cepat sembuh..

~adeQ~ said...

tq akak...akan saya usahakan....tapi nasib baik tak kuar banyak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...