Monday, June 16, 2008

Normal

Hari ni mulakan rutin pertama menguruskan 2 orang anak. Selalunya ada bantuan, ni mak ayah pun dah balik...Ada satu kuping lagi belum tercabut di dahi Syameel, tapi saya terpaksa hantar jugak ke Taska. Tengah hari tadi pergi susukan dia macam pencuri...mengendap dulu nak pastikan Sofea takde berkeliaran. Kalau tidak habis lah saya di kejarnya....
Nampaknya setiap pagi saya harus bangun seawal 6 pagi...tak boleh lengah2 lagi. Dulu boleh lah bermalas-malasan. Sekarang bangun jek kena cepat2 mandi n solat. Bukan apa, takut syameel bangun or buat perangai. Mana nak jangka angin dia kan...
Nanti smbg lagi...sudah mau pulang....

4 comments:

oren said...

sampai la nih, akak kalo buta keja pagi2 kan, menikus jek..takut bebudak nih mangkit..

oren said...

*salah eja..patut buat...bukan buta..

~adeQ~ said...

kak oren,
hehehe...konpius tgk membuta kerja....rupanya buat kerja...itulah...dah ada anak lebih dari satu nih...cabaran....

PuteriSatu said...

salam kenal dari akak sekeluarga...

bestnya rumah dah siap ye....BBST tu Bandar Baru Salak Tinggi ke? klu betul...dekat Taman Mawar tu ke...sory klu akak tersalah....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...