Friday, June 13, 2008

Baru lagi....

Rumah Baru
Sebenarnya dah ambik kunci 4 Jun yang lalu...tapi dek kesibukan anak2 dan ibu yang tak terurus ni, lupa nak cerita. Tak lama lagi saya akan jadi penghuni BBST pulak. Rumah yang dibeli pada akhir tahun 2006 telah siap.Walaupun rumah sepatutnya siap pada Oktober tahun ni, tapi nasib baik agaknya sekarang dah siap sepenuhnya. Sekarang ni tengah memasang apa yang patut dan wang pula keluar bagai air yang mengalir.....

Boleh letak 2 buah kereta

Ubby tengah ukur apa yang patut...

Syameel lena beradu walaupun panas...

Ubby suh saya pilih kitchen cabinet...tapi nampak gaya macam dia yang kena ke hulu-ke hilir survey....

Luar dapur...


Cerita Minyak

sebelum harga naik...


selepas harga naik...


Syameel
Bila tak ambik gambar senyum meleret...bila nak snap jek buat la mcm serius pulak...




Ofis
Sambutan Hari Lahir untuk ahli Puspanita di tempat saya.....


saja jek buat2 potong kek....

4 comments:

~dyla~ said...

wah,
bestnya dah beli umah...
rase mcm tau aje kat mana umah tu....

pasni dah leh la dtg umah akak slalu

oren said...

ruang dapur yg luas...best ek...

tulip said...

pindah karang, jangan lupa wat house warming...

~adeQ~ said...

kak dyla,
heheh...kalau dtg tu kena lah isi perut pepenuh...so, kena lah masak sesedap k...

kak oren,
bestnya kak...tapi nak masak nnya ujung minggu jek...

tulip,
pindah dalam bulan 8 kot...takut org tu suda melotop jek....huhuhu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...