Wednesday, August 01, 2007

OGOS

Oh, sudah Ogos rupanya...serasa saya baru jek menyambut kedatangan Jan 2007. Cepat sungguh masa berlalu. Dan saya masih lagi di sini, seperti ini, mungkin telah berubah sedikit la, sedikit....

Good News

I'm waiting 4 something good but...sampai hari ni masih menanti.Bukan sebab apa, cuma masih belum dapat dipastikan lagi. Berita baik yang satu lagi, sudah confirm dapat kuaters tapi masih belum dipanggil mengambil kunci. Dapat kat ceruk Putrajaya tapi oklah kot sbb dekat dgn Alamanda dan tempat jual nasi dagang serta kuih-muih kegemaranku....Dan selepas ini ubby, silalah bayar 'sewa rumah' RM500 kepada saya sebab elaun rumah dan COLA telah saya korbankan....huhuhu...makcik kayo lepas nih! Dan yang bagus jugak dapat setempat ngan dua member ofis yang lain. Sorang dah dapat surat tawaran, cuma kami berdua belum lagi sebab sebab kami down gradekan status.



p/s : cuba menggunakan perkataan saya menggantikan aku. Tapi rasa sedikit janggal...

5 comments:

ummibatrisya said...

salam

batrisya selalu marah kalau ummi cakap aku. seingat ummi susah nak dengar ummi cakap aku. :)

wah boleh le jimat lepas ni. akak penah duduk kuarters 2 tahun, tiap2 malam ada org exercise kat atas rumah. lepas akak kuar baru akak tahu tu hantu. selama ni akak dok marah org atas main skipping pkul 11 dan 12 malam. :)

~adeQ~ said...

alamak...ye ke kak...ni bangunan baru pastu tersorok sikit lak tuh..seram pulak....

minnie said...

Salam Adeq..

Wah.. syoknya... dapat kuarters.. Nak g kerja pun senang kan? Lepas ni kalau ke Alamanda bleh la g umah Adeq terus.. hehehe...

Bila nak buat housewarming tu jangan lupa saya yea...

kakLuna said...

umah2 kat putrajaya tu smua cantik2..seronoknya.. :)

pB said...

Alhamdulillah ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...