Wednesday, July 25, 2007

lalalala....

Aku gumbira...menulis entry ini sambil dalam hati berbunga-bunga sebab dapat jumpa Kak Luna sekaligus berkenalan ngan Minnie. Tapi aku terkilan sebab tak dapat belanja diorang makan....diorang rushing sebab ada 'tour de KL' kalau sempat nak jumpa kwn2 blog yang lain. Banyak perancangan nampaknya diorang...hehehe...takpe...Minnie, next time dtg Putrajaya, jemputlah dtg sini lagi. Kita makan sama2 n jeleskan kak luna yg jauh di mata... Tgk lah kak Luna balik esok akan diapdet blognya bersama gambar aku...sempat tu berposing kat tepi jalan. Apa pun, Kak Luna tQ sbb menyempatkan diri untuk kite berjumpa. InsyaAllah, kalau ada rezeki kite jumpa lagi k. Semoga segala urusan berjalan ngan lancar.

6 comments:

pB said...

Salam AdeQ ...

sonok jumpa skali skala dengan member blogger nie ...

kak pB sempat jumpa kejab jer ...
Sempat minum sebelum Luna berangkat pulang ...

minnie said...

Salam...
Terima kasih...

seronok jumpa adeq.. memang jadual kami penuh semalam... maklumlah.. rombongan kak luna ke putrajaya...

ummibatrisya said...

salam,

anjer...seronok ek...tak pe2 nanti ummi pegi, lagi anjer seronok..melompat sampai bumbung Alamanda..:)

happyirfa said...

hai nurshi..
tumpang jari jemari sikit kat blog ni..sbb sayalah awak x dpt belanja diorang makan.takpelah..lain kali buleh belanja lagi..jgn lupa ajak saya sama yer

kakLuna said...

nasib baik nurshi sabar je nunggu kakluna dgn minnie kat tepi jalan wisma tani...lama pulak tu, abis la gelap muka yang putih melepak tu.. :P

oren said...

tu la bestnya kawan2...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...