Tuesday, July 24, 2007

Syok...

Alhamdulillah...

Weekend ni seperti yang diharapkan. Di tambah pula dengan hujan yang berpanjangan seharian. Seronok lah kitorang. Hari Sabtu, kemas2 umah. Tak masak apa pun, just panaskan lauk yang ada dalam fridge.

Hari Ahad, pagi keluar gi sarapan. Aku teringin nak makan nasi dagang kat Gate 1 tu. Ubby pulak liatnya nak bangun. Last2 aku bersiap n cakap nak gi sendiri barulah dia kelam kabut nak bangun n mandi. Sampai kat kedai, malang sungguh sebab nasi dagang dah abis dan ramai orang pulak tuh. Ubby gi order pun malu2 kucing tak kena tempat....Dia nak makan laksam. Laksam pun abis gak. Last2, kitorg tinggalkan jek kedai tu walaupun dah order air....kecewa punya pasal.

Sarapan kat Bangi jek, then gi pasar beli bahan nak masak tomyam hari ni. Seumur hidup aku, ni la first time aku masak tomyam. Hasilnya...walah!!!sedap ah jugak...hehehe...puji diri sendiri.

Seharian lepak, tdo, ditambah lagi ngan suasana sejuk disebabkan hujan berpanjangan.....

Hari semalam, keje macam biasa. Siapkan entry ni sekejap pastu save as draft pastu langsung takleh bukak sepanjang hari...Petang semalam ubby jogging kat taman depan PICC. Best lah jugak, aku melayan Sofea main2. Suka dia...Balik, celur mihun, panaskan tomyam...jadi mihun tomyam. Lai pulak kawan aku hantar durian 3 biji ngan rambutan...marvelloussss!

Hari ni, sambung entry nih, nak siapkan keje.... Ada masa sambung lagi...

Selamat Berkoje!!

4 comments:

Anonymous said...

oooo... mengidam nasik dagang yer...
err.. berapa bulan?

hehehehe.....

~adeQ~ said...

tak mengidam pun...lum ada rezeki lg...

pB said...

Salam ...

Nasi dagang kat Gate 1 ????
Sedap ker ????
Cam ner nak ke situ ????

Kalau dari Puchong, susah ker nak cari???

Nampak gaya adeQ kena emailkan peta pada kak pB ...

~adeQ~ said...

hehehe...sedap jugak...bagi saya yang tak pernah rasa yang lagi sedap.kalau hujung minggu kena gi awal..memang ramai org...jom lah gi umah saya...kite gi sekali..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...