Wednesday, July 23, 2008

SUDAH..sedang

SUDAH pindah....sedang kemas....SUDAH serah kunci kuaters...sedang tunggu deposit api air dan kuaters.....SUDAH buang banyak barang2 yang tak pakai...ada yang 4 tahun saya simpan....sedang susun atur barang supaya umah nampak luas........SUDAH mula life baru dari umah baru.....sedang biasakan diri dengan rutin baru...kena bangun awal....dan AZAM baru, mahu masak di rumah...ubby, take note...sila support saya...kuangkuangkuang.....

6 comments:

kakluna said...

rumah itu syurga....insyaAllah, bila dh ada ruang sndiri ni, hubungan pun smakin erat

jamri said...

selamat memasak di rumah, jangan order lepas tu cuma makan kat rumah ye ;-)

oren said...

best..best..best..

PuteriSatu said...

masih lagi sedang tunggu gambar umah baru...weekekk...

nasazfrog... said...

wah dah pindah rupanye.. bestnyer wak... erm mesti penat kan,, nanti jgn lupe tepek gambar umah baru heh... :)

Ummibatrisya said...

salam,

seronoknya! mesti sayang nak pakai dapur baru ye. takut berminyak.

kalau takut berminyak, masak je sayur rebus tiap-tiap hari. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...