Thursday, July 10, 2008

Mummy Sue

Semalam pegi survey langsir kat Mines...banyak pilihan dan memenuhi bajet. Hujung minggu ni pegi ukur betul-betul segala mak nenek pintu n tingkap (mcm banyak jek). Sambil2 tu jalan2, kononnya nak window shopping....tapi terembat jugak kat Princess kasut keje saya sepasang (hari ni saya pakai kasut baru, tapi menggigit pulak), kasut bersosial Sofea sepasang, baju Syameel 2 pasang kat Reject Shop, baju keje ubby sepasang kat Alain Delon (betul ke tak ejanya nih) n sandal ubby sepasang. Kebetulan Mummy Sue Syameel ni puasa, ajak ler dia berbuka kat Mines. So, lepas berbuka n solat maghrib kitorg pun memulakan window shopping yang tetiba jadi shopping sakan tuh.

Mummy Sue ni sebenarnya satu batch dengan saya masa menyertai PALAPES NAVY di UiTM dulu. Batch kitorang ladies tak ramai cuma 4 org jek. Tu yang akrab semacam tu. Ada dua lagi, sorang tgh bawak perut n sorang lagi masih single but not available mcm Mummy Sue Syameel ni.... Alkisah masa saya mula2 mengandungkan Syameel ni, Sue kata kalau saya dapat baby boy dia nak jadi mak angkatnya. Nasib tak menyebelahi Sue sebab asal scan jek tak nampak jantina. Sampai lah saya scan masa baby umur 9 bulan barulah nampak macam baby boy tu pun tak yakin 100 %. So, kitorang berserah jek lah....sekali tengok lahir pulak baby boy....so, now Syameel ada ibu n mummy Sue....

Syameel with Mummy Sue dia....manja ler tuh...

sila abaikan saya yang masih gumuks ittew...sesungguhnya saya sedang berusaha...

Syameel n Sofea latest

Muhammad Syameel Nuqman

4 comments:

DYLA said...

suker la tgk gmbr sofea with syameel tuh.. cute jer..

nasazfrog... said...

erm syameel pandai bergambar,,, sofea pun pandai jugak... adik-beradik yang comel. :)

13may said...

thanks for visiting my blog :)

Puteri Satu said...

alahai comelnya dua beradik tuh kan....sofea tu elok jer terlentok bergambar ngan syameel...

adik ngan kakak rupa sama..cam kembar lak...huhuhu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...