Tuesday, November 03, 2009


Sekarang dengan antibiotik 2 kali sehari, ubt kumur, ubt cuci hidung 3 kali sehari, ubt thn sakit bile perlu...tp buat masa ni mmg perlu kalau x, xleh ckp sgt. Padan le kt hospital mcm ok jek...kt umh bile lmbt mkn ubt thn sakit je mula lah nk minum air pun termenung... Hidung dah xkeluar darah lg,cuma saki baki je sikit2.... Menu bubur nasi n ice cream je. Dgn ubby pun kena layan bubur gak. Sofea n syameel suka je mkn bubur, bertambah2 lg ada sampai xcukup utk org sakit. Hehehe...cepat le baik tekak ni,dah keriut2 perut ni teringat mknan yg enak2. Mmg ler kuat makan saya ni! Try gak mkn donut semalam, sakitnya tahan jek la...konon mcm dah baik sgt...padan muka!

3 comments:

tulip said...

shida, ni ada harapan boleh kuruskan badan. akak pecaya lepas ko baik sakit ni mesti slim melim. hehe...

tulip said...
This comment has been removed by the author.
Ummi batrisya dan damya said...

layan ice cream banyak2, sedapnya, nak sedap lagi beli hagen daz, melampau ye :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...