Sunday, November 08, 2009

Kan....

Selalunya benda yang taknak tu yang terjadi kan....

Jumaat

Gi check up jam 9 pg. Sakit, bisa berdenyut2 sume ada.....Nanti nak marah doktor jap lagi nih, haritu kata tak sakit....Dalam 9.15 macam tu, nombor naik. Masuk jek bilik, doktor tanya apa khabar and me, terus lah mengadu segala kesakitan ittew! Doktor cuak gak, meh kite tgk kamera. tengok2 kat area tonsil tu luar dia ada ulser besar both places. Padan ler bisa sume, doktor kata maybe infection sket. Suh abiskan antibiotik and jaga-jaga kalau-kalau ada demam teruk, bleeding or sakit yang amat sangat. Nanti kena lah warded semula untuk drip antibiotik. Ohhh....i don't want that......

Setakat hari ni masih sakit dan demam yang lite2 sahaja....tak ler panas teruk, mungkin menahan sakit kan....makanan apa pun tak masuk...minum air pun cam nak nangis tau.....Ubby toksah cakap ler....risau yang amat. Badan saya pun melayang-layang jer nih. Tapi lemak2 ni rasa leh bertahan lagi kot kalau tak makan seminggu dua.....hehehehe....macam unta padang pasir pulak....

Ahad

Syameel kena sakit mata pulak...ADOYAIIIII...pas satu-satu ujian melanda. Macam mana lah ibu dia nak pulih sepenuhnya...dalam sakit pun kena jaga orang sakit. Doa-doa jangan berjangkit kat satu family udah!

Perut ni dah kempis tak makan proper. Tengok ubby makan nasi...mmm sodapnyo!!!

Harini my ofismate merangkap bos kecik satu seksyen datang menjenguk. TQ very much, siap bawak buah2 an lagi...kegemaran saya pulak tuh, tapi tengok ajerlah.....

Kawan-kawan, doakan saya cepat sembuh k....saya dah siapkan wishlist nak makan apa lepas baik nanti. dah bagi kat ubby.....
1) steamboat Johnny's
2) KFC yang baru tuh
3) Pizza Hut yang baru tuh...(gara-gara tengok tv banyak sangat)

Baru 3.....ada lagi, tapi tak mau ler bgtau u all...tapi kalau nak tau nanti saya mintak belanja kang ha......

3 comments:

Hani said...

ala siannya awak.. nanti dah baik request aje kat saya nak makan apa.. saya belanja.. tau sgt perasaan tak leh mkn ni... take care tau

~adeQ~ said...

huhuhu...okey...beres!!!

oren said...

semoga cepat sembuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...