Tuesday, June 30, 2009

Ofis

Alhamdulillah...saya telah dapat menganjakkan diri ke satu tahap yang baru dalam tempoh 5 tahun bekerja. Dan disebabkan itu, saya terpaksa meninggalkan ofis lama saya dan berpindah ke tempat yang baru. Balik semula ke HQ tetapi di ofis luar.

Mungkin suasana baru ini susah untuk saya menyesuaikan diri, dengan keadaan persekitaran yang agak 'pack', dengan pelbagai perkara yang perlu saya fahami ditambah lagi dengan sikap orang di sini yang boleh saya katakan kurang mesra. Sudah 3 minggu saya di sini, tapi saya masih merasakan diri saya orang asing di bahagian ini.

Tuntutan kerja baru saya memerlukan saya terlibat dengan semua seksyen yang terlibat dalam bahagian ini, tapi jika saya masih lagi belum dapat menyesuaikan diri di sini, bagaimana harus saya berjumpa dan berbincang dengan pegawai2 di sini?
Saya rasa amat-amat tertekan dengan keadaan seperti ini. Harapan saya semoga segalanya cepat berlalu. Kawan-kawan...wish me luck!

2 comments:

oren said...

kena buat2 tebal muka, demi menyesuaikan diri...

insyaAllah, tak lama lagi, ok lah tu..

Ummi said...

betul cakap oren

kadang-kadang kita ini perlu mengalah banyak benda, maklumlah masuk opis orang :)

lama-lama oklah nanti :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...