Sunday, June 14, 2009

Baby Hariz

Petang semalam ke rumah Cik Tini, melawat dia yang baru lepas bersalin.....Dapat baby boy, Hariz. Awal 2 minggu, Isnin lepas saya baru bergurau dengan dia.....saya kata dia mesti bersalin hari Khamis ni, sama besday ngan saya...tak sangka...masin mulut saya. Apapun, segalanya berjalan lancar, ibu sihat, anak pun sihat.

Masa ni Hariz tgh menyusu, sy dengki nak jugak amik gambar dia....melalak ha....



Yang lain-lain, Hanah,Syameel, Sofea n Nabil, melayan bubble...dah macam taska dibuatnya...baru 4 orang tuh...nanti tambah lagi Hariz ni...mau hiruk-pikuk jadinya....


Saya Nabil....anak mama Tulip n Papa Din.....heheheh...baru 9 bulan tapi lagi besar dari Syameel yang 1 tahun 2 bulan tuh.......

Ok ler, Cik Tini....sila berpantang secara sihat yek...Semoga cepat sihat dan Hariz jangan nakal2.....cepat besar...


4 comments:

tulip said...

cian hariz, nangis kuat kena kacau tgh nyusu. si nabil mula2 malu nak main. dah main tergolek 2 kali.

tulip said...
This comment has been removed by the author.
sya said...

Happy Belated Birthday syida.. bestnya kalau dpt cium baby.. wangi tu

nasazfrog... said...

seronok tgk baby baru lahir,,, bersih dari segalanya.... owhh nabil pun ado.. ha belajar berkawan la yer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...