Friday, June 26, 2009

Cepatnya masa berlalu....dah hujung minggu. Petang ni nak balik kampung. Mak kurang sihat, sakit dia 4 tahun lepas datang balik....saya taknak 'perkara sedih' 4 tahun lepas berulang lagi....Jadi baik balik tengok apa yang patut.

Semalam tengok wayang - TRANSFORMER punya pasal. Angkut sume sekali. Syameel behave untuk sejam pertama....pastu gelisah sekejap dalam setengah jam...last2 boring, dia tdo sampai sudah. Bagus anak ibu. Ubby lah tak sabar sangat nak tengok, dapat tiket kul 5.30ptg, ambik je saya dari tempat keje terus pecut ka Alamanda. Cerita tu ok la. Saya bagi 5 bintang.....

Ofis baru saya takleh online YM, Meebo, malah chat di Facebook pun takleh. Nasib boleh buka Facebook n blog ni. Kalau tak...mati kutu jugak saya. Sebenarnya takpe je, sebab balik rumah pun boleh online. Tapi kan, dah malam2 tu letih sket, mcm kawan2 pun tak online sgt mlm2 kan. Tu yang tak best sgt tuh.
Selamat Berhujung minggu semua!!

1 comment:

tulip said...

akak gi tgk transformers mlm tadi.. mmg syok..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...