Sunday, June 07, 2009

OFIS Baru OFIS Lama

Masih di OFIS Lama menyiapkan keje-keje tertunggak. Hari ni pun terpaksa datang keje....Gara-gara borang kajian yang haritu tak siap kemaskini. Sambil2 tu kemas barang sekali. Nota Serah Tugas pun tak buat lagi....Nak buat keje kat umah maklum jek la...banyak gangguan....kang anak nangis la, nak tgk tv la...kat ofis ni kurang sket...tapi berinternet jugak.....mengadap borang jek boring gak.

Belum dapat bayangkan macam mana nanti berada di OFIS Baru...berdebar2 jugak rasanya.....harap2 semuanya berjalan lancar....AMIN....
Ok sambung keje....nanti update lagi....

6 comments:

aNIe said...

Syian Adeq...hari ahad orang bercuti adeq terpaksa ke opis...harap2 semuanya akan selesai segera...

Selamat bertugas di tempat baru...

tulip said...

tempat baru mula2 je berdebar2 dan malu2. pas tu ok la nanti. all the best.

~adeQ~ said...

tQ, tQ...harap semuanya ok nanti...

Ummibatrisya said...

wah, selamat datang ke opis baru :)

tugas baru ke lama?

LayarLara said...

wehhh ko pindah opis ngan pindah rumah skali ke???

~adeQ~ said...

kak ummi,
tugas baru...totally different...maybe...tapi not in agriculture lg la...hehehe...

LayarLara,
pindah opis jek....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...