Monday, October 14, 2013

Anda menyusukan anak?

Sebelum mula bekerja saya dah mula tambahkan dari Set Asas kepada Set Menyusukan seperti di atas. Niat di hati selain menambahkan khasiat kepada diri sendiri dapat juga manfaat kepada bayi kan. Memang susu jadi lebih pekat dan Syazwan cepat kenyang.

Seminggu pertama naik kerja, ramai yang tegur kulit saya nampak 'glowing'. Bukan nak masuk bakul angkat sendiri, saya menafikan mungkin sebab lama duk di rumah jadi kulit tak kena cahaya matahari secara terus. Lama kelamaan baru saya sedar dulu celah pelipat tangan saya selalu naik ruam kalau panas atau makan makanan yang buat saya alahan macam makanan laut. Sejak saya amalkan pemakanan tambahan ni, celah tangan tu bersih je. Takde rasa gatal, mata dan hidung pun kurang gatal dan berair. 

Syukur sangat sebab saya dah jumpa amalan pemakanan yang sihat untuk diri saya dan saya ingin berkongsi dengan kawan-kawan semua.Ubby pun saya bagi makan jugak, dan Alhamdulillah memang nampak kesan pada dia juga.

Walaupun susu tak semeriah kawan-kawan yang lain tapi masih dapat menampung keperluan si kecil dan saya berjaya menempuh penyusuan secara ekslusif 6 bulan pertama kelahiran.

Syukur,syukur...=)

**Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk pada pakar perubatan terlebih dahulu.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...