Monday, November 01, 2010

Lately tersangat malas nak update blog. Keje tak ler banyak mana tapi perasaan jek down sket sebab bos tak kisah pun saya buat keje apa.....Sume kena amik initiative syok sendiri, dan bos atas bos saya pulak suka-suki jek apa-apa direct tanya kat saya. Jadi pakah tugas bos di atas saya? Bengang jugak...rasa macam saya pulak bos dia . Saya dah foward keje-keje saya pada dia, bukan nak semak. Kot lah saya taram jek calculation sume tuh. Dahlah tak amik tahu pun segala-mala sampel kes yang saya pilih. Nanti di kemudian hari nak cakap banyak, memang saya pelempang sorang-sorang ( aci dak???)

Dah ler nak mintak data kalah peminta sedekah. kalau jadi peminta sedekah pun sah-sah dah kaya. Ni puas ler hantar e-mail bagai....masing-masing buat dekk jek. Nak ke saya datang dari meja ke meja? Susah sangat ke nak foward data tu sedangkan tu dah memang keje diorang dan data tu bukan nak kena buat semula ke hapa....data tu sekali harong jek nak hantar dengan ke bahagian satu lagi...

Sangat bersabar..buat keje syok sendiri....Lantak lah! Geram!

1 comment:

oren said...

sabaq jek lah..

bos2 mmg gitu..depa tak baca email kut? (mcm sorang officer kat sini, pdhal 8 jam keja asik ngadap komputer..apa dia hadap, tak taulah :P )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...