Wednesday, November 03, 2010

Setiap hari ada jek penyakit nak melanda (macam banjir pulak). Semalam tengok karpet kat ruang tamu macam sakit hati, jadi kul 10.30malam saya memvacumkan seluruh kawasan ruang tamu (macam umah besar jek ayat) dan membuang segala isi perut vakum.



Hasilnya dari malam tadi adyik terbersin dan pagi ni hidung, tekak, mata dan kepala sebelah kiri ni rasa semacam jek. Rasa sangat tak larat. Dari duduk ke bangun, mesti kepala dan mata ni sakit....



Ikut hati nak baring jek......dahler buntu kepala otak duk ofis ni. Tak tahu nak ikut arahan siapa. Rasa terumbang ambing.









Esok ada janji temu dengan doktor untuk buang gigi bongsu yang terbaring nih dengan cara pembedahan kecil. Ikut kan hati...memang lah takut...tapi kalau makanan asyik terselit jek, mana tahan. Lama dah sebenarnya nak cabut gigi nih, dari Sofea lum lahir lagi. Tapi, asyik lah tertangguh dari hari ke hari, tahun ke tahun. Sekarang nih, dah taknak tangguh lagi sebab tak larat dah asyik nak korek gigi lepas makan. kalau tak penat lidah ni asyik mencungkil tempat tuh. Takut kang ada jangkitan lain pulak kat geraham sebelah dia.


Harap-harap sume berjalan lancar. nampaknya balik kampung weekend ni tak dapat ler nak makan-makan dengan gembiranya.....

*picture - credit to Mr.Google

2 comments:

Nurul said...

hehehe..siler lah bentangkan alas di bawah meja anda...

tulip said...

oo.. ingatkan gambar gigi terbaring tu memang ko punya... elok je pulak tu dia baring..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...