Saturday, December 05, 2009

Update

Doktor dah check pagi ni, maybe dalam 2-3 hari lagi bergantung pada kesurutan bengkak di kaki Syameel. Mata kanan macam nak kena sakit mata pulak, sudah merah dan berair.

Maka, tak dapat ber'team building' dan ber'family day' di PD. Pinggang pun ada sedikit sakit sebab 2 malam tdo di kerusi memeluk Syameel yang meradaang bila nurse datang nak masukkan antibiotik di tangan. Saya percaya ada hikmah di sebaliknya.

Ubby baru sampai petang semalam dari Lumut. Bawa kete dengan hanya memikirkan agar cepat sampai ke Putrajaya, risaukan si kecik. Dah bagitau jangan risau, tapi yerlah kan, selagi tak tengok...tak senang hati.

Saya, baru dapat mandi dengan sempurna pagi ni after 2 nights ber'masham' hehehehe....takler busuk....duk dlm aircond kan.....Sebab ingat grab berus gigi jek masa malam Jumaat ambik barang Syameel.....

Tq pada mummy Sue sebab tolong jagakan Syameel sementara saya pulang ke rumah ambil barang. Tq jugak pada Kak Ma@MokTeh sebab tengah2 malam datang hospital sebab risaukan Sofea sape nak jaga memandangkan ubby takde. Sofea tdo umah MokTeh sebab last minit nak pulak ikut MokTeh dia balik......

Lega sebab ubby dah balik dari Lumut dengan selamatnya walaupun bateri kereta kong di kala sampai di Tol Putrajaya. Nasib PLUS ada jump bateri dan boleh bawak kete sampai ke bengkel P16 utk tukar bateri.

Macam-macam hal kalau ubby keluar outstation.....Semalam Sofea tdo di rumah aunty Tini dia...Tq Tini sebab tolong tengokkan Sofea.

Doakan Syameel cepat sembuh....Mak ngah kat Penang pun jangan risau2 k.....Tq semua!

6 comments:

sue said...

selagi x tgk ttp risau, tp takde rezki nak g sana.... kakak doakan syameel cepat sembuh...

Nurul said...

alahai...sian sofea..sbb kena tdo byk tempat..sian syameel..harapnya cepat sembuh

Ummi said...

alahai, kesiannya syameel, nape kaki dia boleh bengkak macam tu, kena gigit apa2 ke?

risau akak, kesian sofea, kalau kat area2 ni dah lama kidnap tido dengan batrisya dan damya :)

get well soon syameel

tulip said...

ishh... baru tau.
sorry la pasal ko tepon aritu tak leh nak sembang. ada meeting, pastu ujung2 tahun ni dah start keluar frame. call pun tak sempat, blog pun tak tgk. nanti akak call eh.. harap2 syameel dah ok.

oren said...

cepat sembuh syameel...

Rita Ali said...

Baru baca..Shamel dah ok ke shida? Harap2 dah sembuh.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...