Friday, December 18, 2009

Update gambar Cuti-cuti di Pangkor

Semalam, sempat jugak singgah ofis ambik cable camera bagai....keluar jugak sebab nak uruskan claim Syameel. Dengan mata berair2 kena cahaya digagahi jua....

Ok, now mari kite tengok gambar.


On da way, dalam feri. Sofea kagum jek naik feri hehehehe...

Ni di Pangkor Island resort....tempat memang cantik...dapat bilik betul2 depan pool..

Petang hari pertama.....air sangat jernih...memang berendam tak ingat darat...



Ahad pagi, ke pekan Pangkor. Tak beli apa pun...nak gi mana pun tak tau....last2 ronda2 pulau jek...tu pun tak abis...

Jalan-jalan makan angin..



Minah ni kalau suh posing...anytime!!!


Syameel jugak yang tak banyak gambar...susah nau nak ambik gambar dia...

Join sukaneka...





See.....inilah dia zombi2 yang sudah terlepas pergi bercuti2 Malaysia!!!


So, cover jangan tak cover....

Ntah anak cina mana dah jadi kawan budak2 ni sebab ada ketam dalam botol...

Tunggu bas nak ke jeti..

Jom balik....ikut hati takmau balik....syok kat sini....

Posing maut tak hengat donia! hahahah

Dah sampai umah...hset ibu jadi mangsa....

So, my frens...enjoy!!!!

6 comments:

sue said...

Cemburunyer!!!!! Nak ikut....

Nurul said...

besh cuti2 ngan famili nih..pas balik langkawi rituh lom sempat nak cuti2 tang lain..hjg minggu asik ada program jer..huhu

~adeQ~ said...

Kak, jgn jeles...along plan TIARA BEACH RESORT pasni....sedia2 cuti jek k....nak makan seafood lagi kat jenahak......huhuhuhu.

kak nurul...takpe masa masih panjang....

Ummi batrisya dan damya said...

kamera baru ke?

nampak gambar macam lain aje :)

mak cik yang kepochi :)

dah baik ke mata?

pB said...

dah lama tak sampai pangkor

~adeQ~ said...

kamera lama....dah nak rosak pun...susah nak tekan...tapi maybe baru pandai guna function...hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...