Saturday, December 26, 2009

Apa-apa saja

Lama tul bercuti sakit di rumah.... Rabu lepas baru naik keje tapi tak ke ofis pun. Kursus di HQ. Isnin ni baru nak masu nak ofis setelah 2 minggu bercuti sakit mata. Pegawai sambilan seksyen saya pun dah tak sambung utk next year. Very sad lor...pasni saya terpaksa berhempas pulas buat semua keje-keje pembangunan indeks tu dengan bos kecik. Takdelah tempat mengadu lagi...kalau tak...senang nak bincang...

Nampak gaya tahun 2010 akan menjadi tahun yang mencabar bagi saya. Ubby get ready la...kot2 bini u ni akan selalu bertapa di ofis...Banyak benda yang nak dicapai tahun depan...harap semuanya berjalan lancar.

Masalah keluarga masih lagi belum dapat diselesaikan... Saya masih berhempas pulas untuk merungkai kekusutan ini...Segala tali-temali yang bersimpul sedang saya lurutkan satu-persatu....tidak tahu pangkal tali yang mana harus saya mulakan dahulu...sebelum semuanya terungkai, biarlah saya kaji betul2 segala kekusutan tali yang ada....biarpun mengambil masa tapi niat di hati hanya Tuhan sahaja yang tahu....Semoga segalanya akan selesai suatu masa nanti........

4 comments:

- EiNa^ - said...

i would pray 4 ur success kak..ehee..
tali yg bsimpul bkn sng nk leraikan..so hope akak byk bersabar..

Ummi batrisya dan damya said...

bersabar dan betulkan semua keadaan agar semuanya dapat jadi seperti yang dulu, kalau tak 100%, 50% pun jadilah kan :)

~adeQ~ said...

InsyaAllah...

oren said...

semoga yg baik2 aja utk kamu sekeluarga..

kalo mai penang, call or sms jek..mmg besar hati terima tetamu, tapi umah sepah lah ek..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...