Friday, May 15, 2009

Tewas


3 hari menahan demam sejak isnin lalu....Tapi semalam tewas jugak...Tak larat nak bangun....Gi klinik pun mintak ubby hantar. Nasib baik ubby boleh gi lambat...kalau tak, takdenye saya nak drive sendiri ke klinik dalam keadaan tak semenggah ni....Balik klinik, ubby gi keje dan hantar anak2 ke taska. Saya pulak melayang kepala tdo sepanjang hari. Lemahnya badan....lenguhnya kaki....peningnya kepala....kekdahnya melentok mcm kat gambar atas nih....


Dah petang baru rasa ok sket. Malam cergas2kan badan tapi lelap mata awal gak. Saya rasa dalam minggu ni saya tdo tak lewat dari jam 9 malam......sory ubby.....kena kemas baju anak n basuh botol susu. Terima kasih banyak2.....


Hari ni gi keje macam biasa....tapi kepala ada sikit melayang2 ku gagahkan jugak. Takde selera makan walaupun tekak dah tak sakit sangat....Hidung jek sumbat sikit....Rasa nak baring jek.....boleh tak???


Hepi weekend sume.....Baju belum lipat melambak kat umah.....umah pun dah seminggu tak vakum...Sakit, sakit jugak....keje umah tak leh lupa....

6 comments:

tulip said...

sian syameel sampai terlentok. nabil pun kene selsema dan batuk berkahak.tapi tak demam.

~adeQ~ said...

tu gambar dia masa selesema, taknak tdo sgt, last2 tertdo sambil duduk....diamkan aja selagi dia selesa....hahahaha...lepas balik kajian ni mmg lum betul2 sihat ler badan nih...

Nur Syazwani Mustafa said...

comei nya dia tido cmtu...hihik...bulat n tembam!!!gerammm!!

Tiara said...

ekekek tido sambil duduk eh?? hehehe comey

Ummibatrisya said...

dah sihat ke?

syameel sihat ke?

sofea macamana?

damya dah ok sikit, itupun akak masih risau lagi :)

semoga cepat sembuh :)

~adeQ~ said...

Syazwani,
hehehe..gambar lama tuh....lawan mata sangat...last2...tewas jugak

Tiara,
macam2 ragam anak2 sekarang...

sis ummi,
tinggal saki baki demam sesikit...anak2 sme dah sihat....memang musim demam sekarang ni la kak...semoga damya cepat sembuh....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...