Tuesday, October 21, 2008

Weekend yang busy dan penuh tragedi

16 Oktober....paip besar di Dengkil pecah...maka bekalan air terputus dan kawasan BBST pun terlibat sama....saya dah risau sebab sabtu 18 oktober nak buat projek membuka rumah. Ubby tak bagi batalkan, jadi terpaksa lah kami mengurangkan senarai tetamu. Tak dapatlah saya menjemput keseluruhan kawan2 blog dan kawan2 di taska Sofea&Syameel.

Sabtu, 18 Oktober 2008,

acara membuka rumah....

kawan2 masa saya menyertai PALAPES LAUT dulu....

di balik tirai, kak yan serta kak sya tgh rancak berborak.....

Ahad, 19 Oktober 2008,

Open house di rumah kawan sebatch navy dulu di Putrajaya...nampak gambar ni di dinding umah dia.....saya ada jugak, tapi dah kena banjir......

4 ladies yang sudah hitam dibakar cahaya matahari

gigih mengangkat air sebab tangki air dah kosong.....ahad malam isnin....

Dan, bekalan air sampai ke rumah pada pagi Isnin....pinggan mangkuk berlambak, jadi ubby dan saya mencutikan diri.....

2 comments:

AuntieYan said...

Salam Syidah...

Ha....tangkap curi ek??...cantik tu! :-)

Ummi said...

salam,

jadi jugak walaupun tiada air :)

meriah!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...