Wednesday, August 13, 2008

SITUASI

Sila lihat gambar di atas...huhuhu...macam mana mau keluarkan ini payung? Pilihan jawapan:
A. Sentap jek dek non
B. Godek-godek sampai itu punggung terangkat
C. Tinggalkan ajer
D. Patahkan separuh payung tuh...

Jawab, jgn tak jawab....nanti korang dah jawab baru saya bagi cara menangani situasi ni. Ini perkara betul-betul...bukan main-main....(sila baca gaya pendekar mustar yek kawan-kawan)

8 comments:

pB said...

salam


kalau kak pB , kak pB akan tepuk sikit bahu orang tu

dan

bagi tahu yang akak nak ambil payung cantik akak tu ...


beh criterrrr

tulip said...

jolok je bontot org tu..

~adeQ~ said...

kak pb,
sopannya kak...hehehe

cik tulip,
uish...bahaya tu kak...

~dyla~ said...

hehehe, lawak situasi nie.... kalau akak, akak tegur je org tue.... kalau tak, akak pilih jwpn B

LayarLara Legendary Of Journey said...

tidak semua jawapan di ateh.. hehehhe.. jawapan aku ialah... KETUK KEPALA MANGSA BIAQ PENGSAN.. hahahahah

atty's said...

wakakkaka..kalo den den pilih A..
sebab bila den dah sentao..nanti mesti org tu bgn..

nurul said...

wahahaha...den tak sanggup nak jawab..

Ummibatrisya said...

salam,

kelakar sungguh :)

akak potong separuh kot payung tu.

masa akak tengah nak potong mesti dia perasan, so dia akan bangun dan dapatlah akak ambil payung tu.

sungguh complicated jawapan akak :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...