Friday, August 08, 2008

EL

Hari ni terpaksa ambik emergency leave....y? Taska anak2 banjir sebab paip kat dapur bocor. Tapi ke ofis sekejap ambik keje nak buat kat umah n ubby kena ke ofis dulu hantar dokumen...

Depan taska, tu ketua pengasuh tengah pening kepala agaknya...

dalam taska, lupa ada flash camera nih...huhuhu

pintu dapur tu...air memancut2...pekerja penyelenggraan tu pun tak tau mcm mana nak masuk air memancut kuat..


dari dalam ke pintu utama...begenang air kat lantai tuh...


bilik baby.....nasib sempat angkat tilam...tu pun tak sempat cek basah ke tak...

anak2 di ofis...sementara ibu update blog...hihihi

3 comments:

atty's said...

teruk gak banjir nya tu

LayarLara Legendary Of Journey said...

Salam.. eh.. dah bersalin ye??? bila bersalinnya??? ahaks.. welkem back!!

LayarLara Legendary Of Journey said...

Hang nyusukan budak ke?? wah selim laaa hang tak lama lagi... anak den tak mo susu badan laaa.. sekejap je.. peh tu dah tak mau.. pueh den tonyoh... nasib tak kene bengkak ko..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...