Wednesday, January 30, 2008

Orang baru

Yang ditunggu akhirnya tiba.....Saya dah tambah 'org baru' dalam keluarga saya....Yang baru lagi satu akan lahir akhir Mac, tapi yang baru ini...huhuhu...sukanya saya...bukan dapat kat saya pun, tapi sekurang2nya mengurangkan bajet bulanan saya dan ubby. Maklumlah minyak petrol bakal naik harga kan....Baru ambik petang semalam. Masih panas lagi gitu...huhuhu...

Weekend

Ahad lepas birthday Aimi, anak buah saya. Mak dan ayah saya datang sejak Jumaat malam lagi. Seronok jugak, makan ramai2....saya cuma tempahkan cupcakes dan fruit tarts dari Kak Sya je. Saya nak upload gambar tapi kamera dah abis bateri pulak....So, nantikan ye....esok saya bagi letak gambar2 k....
Update 31 Jan 2008

Hasil tangan Kak Sya....sampai tersalah kowtim lagik tuh...

Posing dulu...jgn sentuh kek!

Ya Allah...panjangkan umurku...tambahkan lagi akalku...huhuhuh..nak mkn kek ni cepat...

Amin.....

Cute tak saya, ibu?? nak semayang nih...

kroih....krrroooihhhh....

Say cheeseeeee!!!!

7 comments:

mama ranggie said...

biar mama teka org baru tu...

kete baru ek?yg save petrol like viva kot!

salam ziarah...

tulip said...

bila agaknya nak rasa naik viva baru... hehe

viruspadu said...

amik kete yer...

wah apa lg tepek la gambo

~adeQ~ said...

mama ranggie...
Salam....huhuhu...very da clever la...kite bg 100 ribu lemon markah!

tulip,
huhuhu...bile2...jom la...

viruspadu,
kena solek cecantik dulu baru bleh amik gambar...black vs white ler kite...

kakLuna said...

ooo...viva
ingat tadi dpt hadiah voucher petrol :)

apapun tahniah :)

nasazfrog... said...

hai.. comel sungguh anak2 itu...

wanoridz said...

ya Allah, comelnye anak budak 2 org tu hehehe,
wah mujur tak kluar sama bulan mac eh, kalau tak kembar viva pulak hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...