Wednesday, January 02, 2008

Hepi New Year 2008

Saya lambat menaip entry tahun baru....Azam tahun lepas alhamdulillah...tercapai. Dan tahun ni azam saya nak meningkatkan taraf ekonomi keluarga saya. Banyak perkara bakal berlaku tahun ni. Rumah baru bakal siap, baby baru bakal lahir, tambah lagi satu transport utk keluarga kecil saya, hantar motor kesayangan saya pulang ke kampung untuk kegunaan abah ke masjid dan beberapa perkara lagi.Sebenarnya banyak azam dan cita-cita saya yang masih belum tercapai, antaranya...walau setua mana pun saya nanti, saya tetap mahu menggenggam segulung ijazah. Sekarang ni, masa jek yang tak mengizinkan....InsyaAllah...ada masa dan rezeki nanti saya akan sambung semula impian saya.

Selamat Tahun Baru Semua!!!Semoga tahun ini akan membawa kebahagiaan kepada semua..AMIN....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...