Friday, June 15, 2007

Huh-uh!

Bengkel dah selesai. dapatlah input sesikit, tapi pada pendapat aku, agak lari dari objektif yang sebenar-benarnya.

Hari ni, gi Intekma lagi sebab aku dah tersalah ambik L.O form. Aku pun blurr....hehehe..tapi takpe kejadian ini rupanya ada hikmah di sebaliknya... Aku dapat jumpa kak PB. Seronok kemain, rasa nak melonjak2 je. Comel jek orgnya kak PB ni, siap belanja breakfast lagi. TQ so much! nanti datang sini kite belanja akak pulak.

Petang ni mungkin kena ikut ubby gi meeting kat PJ Hilton. Adus...mana tempat aku nak singgah ni? Subang Prade maybe? tgk lah nanti.

4 comments:

NURAZZAH8 said...

salam perkenalan.
singgah dari blog PB....

aNIe said...

Navygal...nanti kalau nak datang s.alam...beritau awal2 tau...akak boleh plan2...hehehehe

Ummi said...

salam,

jumpa jugak anjer ngan kak pb ek. asalnya masa akak balik johor may lepas planning nak jumpa anjer ngan kak pb. tak de rezeki masa tu.

so lain kali kita plan lagi ek. moga2 kali ni jadi. :)

~adeQ~ said...

kak nurazzah8,
salam perkenalan....

kak lady,
InsyaAllah...kalau ada jodoh kite pasti jumpa nanti..

kak ummi,
tu lah, i'm waiting....takpe..ada peluang kite jumpa k.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...