Monday, March 19, 2007

Hai, hai..

Alhamdulilah...selamat pegi n selamat balik ke kampung. Macam-macam hal. Tu lah kalau balik 2 hari jek, memang tak cukup kaki nak ke sana -ke mari.

Sabtu : Malam tadi tdo umah mak aku dulu. So, siangnya dera mak masak pajeri terung (again) dengan kacang goreng sambal sebab nak bagi pada kak miza. Lepas zohor gi umah Ezamry (my classmate since sekolah rendah) Pakai baju kuning gitu. Memang raja sehari...hehehehe....seronok dapat jumpa kawan2 lama. Azaki, Syukur, Mak Iti, Lina, Nora, Cikgu Hazmir. Aku tunggu Khairil ngan Ayu, tapi diorg lambat pulok...tak pat jumpa.
Petang, pegi picnic kat kebun ayah..heheh..jakun jek bawak mangkuk tingkat nagn periuk nasi gi makan kat pondok ayah baru siap. Lepas maghrib baru balik umah mak ubby. Seharian Sofea tak tdo.

Ahad : Tolong abah ubby masak apa yang patut, lepak2 then lepas zohor gi ambik kete kat bengkel. Cat bumper yang di support sepenuhnya oleh mak ubby. TQ mak! dah cantik sket kete aku. Seronok2.....survey harga bungan telur untuk member India ubby then balik umah mak ubby, tdo....Petang siap2 then lepas maghrib baru gerak balik Kl. Nasib baik tak banyak kete. Tapi aku tdo jek ngan Sofea. Cian ubby kene drive sensorang.

Rumah bersepah, kain baju kotor berlambak. Petang ni kerja keras lah aku nampaknya. Anyway..enjoy!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...