Friday, April 07, 2006

SEMALAM

Sofea demam!!!!Pukul 3 lebih a.m dia bangun, merengek. Aku ingat mcm biasa nak susu, rupanye badan dah panas. Petang sebelum tuh dah mcm kena selsema. Aku ingat tak apa2. Tak sangka pulak melarat. Nasib Cool Fever mmg ada dlm simpanan. Bagi makan ubat, terus tdo balik. Sofea ni bagus sbb kalau budak lain menolak makan ubat, tapi dia makin dihisapnya tempat injection yang takde jarum tuh (aku tak tau nama dia apa). Terpaksa lah aku cuti semalam. Sofea kalau demam, manjanya teramatlah sangat. Tdo pun nak atas dada ibu dia nih. Takleh berenggang langsung. Nasib baik ubby balik cepat sikit semalam petang. Dengan gas abis nak masak. Kelam kabut betul pagi semalam.
Petang gi kl sekejap, ambik adik ipar kat Pekeliling. Sampai umah dalm ul 9 lebih. Nasib Sofea tak meragam.

Hari ni, ubby pulak yang cuti jaga anak kat umah sebab aku rasa macam dah banyak sangat aku cuti dalam tempoh 3 bulan lebih nih.

p/s: ibu demam, ibu cuti, anak demam pun ibu cuti.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...