Wednesday, April 05, 2006

APRIL

TASKA

Sofea sekarang dah bertukar babysitter. Mak long dah tak jaga lagi. Sekarang Sofea duk kat Taska Haifa Nasuha. Suka bukan main sebab ramai kawan n kat dinding taska tu ada banyak gambar2. Aku lega sebab dia takde masalah kat sana. Hari ni hari ke tiga Sofea berada di taska. Cuma aku tgk dia letih sket mungkin sebab ramai kawan n penat bermain.

CEPAT

Sekarang aku dah tukar waktu keje, 8-5. Aku lega sebab tak payah tunggu lama2 kat ofis. By 7.30 a.m aku dah sampai ofis sbb hantar Sofea dekat jek ngan rumah. Ubby pun sampai ofis awal. Balik pun awal sebab ubby masih lagi ke site waktu petang.

BARU

Aku sedang menanti anggota baru dalam keluarga aku. Baru nak tulis ada org call pulak pasal anggota baru dalam keluarga aku nih. Anyway, masih dalam proses, kalau ok next week 'dia' akan bersama2 kami. hehehe..nantikan 'dia'.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...