Tuesday, April 25, 2006

BTN-Biro TataNegara

Dari 19.4 ke 23.4 hari tu aku kena menghadiri kursus Kenegaraan anjuran BTN. Yang bestnya kursus tu kat Langkawi. Serronok giler aku, tapi tgh bulan pulak, maksudnya budget aku limited la gamaknya.
Aku gi sana naik flight awal. Kul 10 dah jejak kat bumi Langkawi. Memandangkan nak daftar pun lambat lagi, aku ngan best fren aku masa sekolah dulu gi sewa motor n kitorang gi merayau samapi Pekan Kuah. Apalagi, shopping la apa yang patut. Sempat jugak kitorang berposing2 kat burung helang tuh.hehehe....
Sampai masa pendaftaran, muka aku dah burn gile. Macam baru lepas mandi laut. Mana taknya naik motor tengah panas buta kul 12.
Excited nak berkursus, rupa-rupanya....kursus tak best. Macam biasa jek tak de yang luar biasanya. Absailing,flying-fox malahan kembara pun takdok. Benci aku! Tu yang aku tunggu2 tapi...hampes. Kesian kat aku, harapan terkubur. Cuma ada kelas,LDK,larian 2KM, n ujian kecergasan.
Hset semua kena ambik,jurulatih simpan. Macam nak pitam gak la 4 hari tak berhset. Tapi nasib ada public phone. terubatlah rindu kat Sofea.hehehe,rindu kat ubby jugak.
Paling best sekali ada surprise masa aku balik tuh. Anak aku dah pandai jalan!!!Seronok aku tgk. Syukur sangat.. Next week umur nak setahun. Syabas bete..hehehe...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...