Thursday, May 22, 2014

Aktiviti APRIL 2014 & Mandi laut

 29 APRIL 2014 - SOFEA NAFEESA , 9 TAHUN

Kek tempah nak no 9, tapi boleh lah...

Sambutan di sekolah

20 APRIL 2014 ; X-PALAPES NAVY INTAKE 4, UiTM

 
 Karnival Sukan, tak join pun, cuma jumpa kawan-kawan =) Mana lagi 16 orang???

4 APRIL 2014 ; STADIUM SHAH ALAM - JDT vs PKNS



 26APRIL 2014 - JALAN_JALAN KLCC



1 MEI 2014 - HARI PEKERJA DI PANTAI PUTERI, MELAKA 

Seawal jam 8 pagi dah sampai, hujan pagi tu. Tapi tak mematahkan semangat nak mandi laut. Mandilah anak beranak, tapi ibu dia tukang ambil gambar saja lah.










 Candid! tak takut air semua main terjun saja, baik yang kecik maupun yang besar...=)


p/s: nak jumpa kawan2 lagi,nak mandi laut lagi!! tapi taknak pergi stadium lagi sebab penat nak kejar si budak kecik tuh!!

4 comments:

Sha Nikitasakura said...

Wah..byknye aktiviti...sronoknye mandi laut...

~adeQ~ said...

Tapi laut sekarang tak bersih macam dulu...nak ke pulau kos tinggi pulak...
Pulau Beras Basah kat Langkawi tu bersih sangat...=)

Raja chidambaram said...

snapchat for pc
mobogenie for pc
mobogenie pc
snapchat pc
uc browser for pc
xender for pc

Sunmugam Chidambaram said...

xender for pc

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...