Thursday, January 23, 2014

Jatuh hati??

Entah kenapa semenjak dua ni, sudah jatuh hati pada benda ni. Selalu bila membeli-belah tak hairan pun kat benda ni. Tapi sekarang, mesti nak beli. 

Selain antioksidan, ia juga mempunyai serat yang tinggi. Tapi ingat ya, bukan sekali makan habis sebekas. Makan biarlah bersederhana....=)

Jom makan secara sihat!!!




Makanan tambahan pun makan juga, tapi makanan sebenar jangan pula tak makan ya.Gaya pemakanan kita, gaya hidup kita sebenarnya banyak menyumbang kepada mengapa kita perlukan vitamin. Misalnya dalam makanan yang dibeli terutama makanan segera dan makanan rapu mengandungi kandungan garam yang tinggi. Apabila mengambil kandungan garam tinggi, badan kita secara semulajadi memerlukan air. Pengambilan air yang banyak (tanpa mengambil vitamin) akan membuang Potassium dari badan kita. Kekurangan Potassium akan menyebabkan kita mudah tertekan, penat-penat dan lemah badan.
 
 





Nak sihat dengan produk SHAKLEE??

Email :navygal842004@yahoo.com
Sms/whatsapp : 019-2469010.
ID shaklee: 968170

Penghantaran ke seluruh Malaysia

COD/Self Pick-up untuk anda yang berhampiran KLCC, Seri Kembangan, Balakong, Bandar Baru Bangi, Sungai Merab, Bandar Baru Salak Tinggi, Kota Warisan, Jenderam, Dengkil, Putrajaya,KLIA, Nilai dan Sepang

**Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk pada pakar perubatan terlebih dahulu.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...