Thursday, April 07, 2011

Hari ni baru masuk ofis. 3 hari berkursus di HQ dan pagi tadi AGM Puspanita. Tengah tuned otak untuk buat keje. Bos kakak dah panggil nak diskas-diskas. Diskas keje yang dia suh saya buat, tapi dia dah buat..... Konon-konon kul 3pm, tengok2 takde pun dia kat tempat. Kul 4.15ptg baru nampak muka. Saya dah pening-pening lalat ditambah dengan aura kemalasan. Saya pun cakap kat dia, esok pagilah.....fresh sket....

So, now saya bermaharajalela membaca blog dan aktiviti membuang masa yang sewaktu dengannya.....

Harap-harap ubby boleh balik awal harini......saya rasa mengantuk sekarang....



p/s: kalau kita tak berapa suka dengan orang, kita mesti akan cipta alasan untuk jauhkan diri dari orang tersebut kan,kan,kan....

1 comment:

aKuLyNda said...

betul2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...