Thursday, July 09, 2009

Ceramah Motivasi dan gambar basi

Rasa macam tak cukup masa jek tiap2 hari. Balik keje dah petang, keluar rumah awal pagi.....buat keje umah kemas apa yang patut, dah nak tdo dah. Esok, rutin sama ulang lagi. Letih badan rasanya. Cepat betul siang, cepat betul malam menjelma pula.

Hari ni saya dicalonkan untuk ke Ceramah Motivasi yang disampaikan oleh Dato' Dr Fadzilah Kamsah. ceramah mengenai kesetiaan kepada organisasi. Overall sangat bagus dan saya sempat merakamkan beberapa slot utk didengar oleh ubby. 3 jam masa berlalu mcm sekejap jek. Kalau suh duduk seharian pun saya sanggup.



***
***
***

Cerita dan gambar basi

Peristiwanya dah lama berlalu...saya ada update, tapi tanpa gambar.

Tayangan 3D Ice Age 3, kami tengok di Sunway Pyramid pada sabtu lepas. Seronok...Sofea n Syameel apatah lagi! Jam 9.30 pagi dah terpacak di Sp, tukang buka kedai ubby kata....Tiket ubby dah reserved awal2 oline, jadi kena ambik cepat sebelum waktu tayangan jam 11.30 pagi.

Dan ini masa tengok Transformers pada 25 Jun yang lalu.....gambar beratur tu masa hari sebelumnya...hampa, tak dapat tiket. Esoknya, ubby gi masa lunch hour di Alamanda, nasib baik dapat tiket petang tu jugak.

4 comments:

Nurul said...

minah dan mamat wayang sungguhlah korang nih..ehehehe

~adeQ~ said...

well...what to do...kuangkut jua sikecil tu sume!

tulip said...

akak pun tgk transformers last week kat alamanda. nabil kasi antar tok dia jaga. haha

~adeQ~ said...

tu baru tak aci....tiru macam saya...sume kasi hangkut masuk dlm panggung!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...