Thursday, July 16, 2009

Sabar...again...


Tengok dahi Syameel tuh.....cikgu dia kata kena gigit sebab berebut kertas....aduhhhh....sabar jek la....nape lah boleh jadi mcm ni. Apa nak buat?? SABAR lah lagi!!!

4 comments:

Ummibatrisya said...

kesian syameel, tak ada baby sitter lain ke, tak payah le hantar kat nurseri, kesian budak2 :(

tulip said...

sian nya. nabil pulak bayak bintat2 kat kaki, teacher cakap kene nyamuk. tapi tengok macam kene gigit semut.

~adeQ~ said...

kak ummi,
buat masa ni tempat tu yang terbaik...ni pun br 1st time kene....ni tgh pening cr tadika utk Sofea...

Tulip,
bertanda lah nanti kaki budk tuh....buh bam banyak2 sket...cian Nabil...

lin said...

ala siannye syameel..aritu sara balik 2 ari tgn bebekas gigitan..tapi bila tny cikgu,dorg kata takde pn dia kene gigit kt taska..saba je la..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...