Monday, March 02, 2009

Aktiviti weekend

Sabtu, gi makan-makan besday anak kawan sekolah saya...dah besar dah anak2 kite yek..rasanya baru jek kite study sesama nak SPM....

Kawan dari sekolah menengah Form 1 sampai Form 5, sama-sama gile kuasa jadi pengawas sekolah n Persatuan Kadet Trafik....

Ahad pulak seperti yang dirancang, ke kenduri kawin ofismate saya kawinkan anak perempuan dia.....Sofea samapi nangis sebab tak dapat bergambar ngan pengantin. Mana taknya, kitorang nak balik pengantin masih makan kat atas lagi....nak kejar ke majlis kedua di Olak Lempit.


Majlis di Olak Lempit saya pergi ngan cik Tulip. Member masa study kat Uitm. Dtang dah lambat, kawan-kawan lain pun dah balik, tak sempat jumpa..... Bila Nabil bertemu Syameel....sorang peramah, sorang selamber.....
Tengok budak berdua nih...Mesti rindu nanti kena tinggal lelama....Alahai anak.....Ubby rindu jugak, tapi anak2 lebih lagi...hehehehe, ubby jangan jeles k....

3 comments:

tulip said...

muka anak kak ani sebijik muka kak ani. oh... si nabil memang over peramah. tapi syameel mamat cool dgn muka selamba. hehe

nasazfrog... said...

wah pn tulip kite pun ade,,,, sofea nangis sebab tak dpt bergambo ngn pengantin yer,,, sian,, agaknya dia suke tgk org pakai lawa2 tu... :)

syameel dah beso dah...

pau said...

tergelak bila tgk aksi syadiyah tiup lilin..hahahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...