Thursday, March 26, 2009

Selesai

Kawasan Pulau Pinang telah selesai pada hari semalam. Peratus respon adalah lebih kurang 90%. Alhamdulillah....Hari ni ada perjumpaan dengan Pegawai kawasan yang incharge P.Pinang . Pagi ni buat keje sambil update blog di cc...Lama tak jejak kaki di cc. Rindunya kat blog saya. Cik Tini oii...rindu awak jugak ler...kawan2 blog sume rindu gak. Gatal jek tangan ni sebab tak dapat buat lawatan ke blog kengkawan sume....Ada la 3 entry tak dapat dihantar melalui hp saya. Nape ntah. Tu yang lama menyepi tuh.
Esok akan bergerak ke kawasan Perak pula. Tempat pertama maybe area Parit Buntar. I'll call u my dear Kak Luna. No akak masih ada. Setakat ni keje saya takde masalah. Cuma sesekali jek bisisng2 ngan pakcik2 group saya ni. Hehehehe...biasa lah tu kan..
Sebulan lagi di area Perak....
Today, besday my dear SIL. Malam ni nak celebrate kat SR,JJ Seberang Jaya. Suami dia nak belanja. Saya on jek...lagi2 dengar org belanja kan....Selamat Hari Lahir Kakak! Semoga bahagia selalu......

1 comment:

Anonymous said...

Parit Buntaq, tak jauh ngan tempat akak..in fact lagi dekat compared to summit, b.m..kalo calling2 Luna, calling le akak sekali ek?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...