Monday, January 19, 2009

Syameel dah ok...cuma tinggal sket2 bayang bintik2 tu kat kulit dia. Tadi borak2 ngan mama Daniel, tempat tdo sebelah Syameel...mamaDaniel kata, Daniel pun kena benda yang sama dan mula dgn demam. Saya tak teragak pulak nak ke Pakar Kanak2, tapi Daniel pegi...Doktor kata virus, tapi disebabkan anak2 dah kena suntikan 3 serangkai tuh, jadi immune sikit ler...tu kira minor infection jek...kalau campak, mesti miang kan....ni Syameel relax jek....dan dlm tempoh yang singkat jek...takpe, janji dah nampak ok dan aktif semula walaupun masih takleh berenggang ngan saya....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...