Friday, September 12, 2008

Sekejap jek dah hujung minggu....cepatnya masa berlalu....esok cuti...yesss....boleh bangun lambat. Harapnya esok pagi hujan la jugak macam pagi ni. Boleh tdo lama sket..ops...takder lah sampai kol 12 tgh hari...
Hari ni hati bunga-bunga....Banyak keje n takder la citer yang best nak cerita kat sini, so selamat berhujung minggu semua.....

4 comments:

Ummibatrisya said...

salam,

ada award dan tag untuk di jawab :)

LayarLara Legendary Of Journey said...

hem... aku kalau dapat bangun kul 8.30 pun dah kira best apa... huhuhuhu

PuteriSatu said...

kelakar je...dah isnin dah ni...jangan tertido lewat bangun lak...hiks...tapi klu jumaat tu memang hari yang menyeronokkan sebab esok lusanya cuti kan...best je..isnin..tak soookerrr tul..sebablambat lagi jumaat nak muncul..

pB said...

kejab jer masa berlalu


dua minggu lagi dah nak raya dah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...