Monday, September 22, 2008

Macam-macam

Si mata sepet..baru bangun dari tdo.....


Macam-macam cerita nak cerita. Ada yang dah basi n ada yang baru lagi....

Sambungan berbuka...

Hari ke enam belas - mee bandung
hari ke tujuh belas - bihun sup daging
hari ke lapan belas - mc D Alamanda sekali dengan 2 org ofismate...
suka ler tuh syameel...aweks dukung...

pass pulak kat aweks lagi satu

ni hasil tangan Sofea ambil gambar syameel n ayah..
Hari ke sembilan belas - roti nan n roti telur di WARTA, Bangi
Hari ke dua puluh - sup makaroni daging
Hari ke dua puluh satu - bihun goreng
Hari ke dua puluh dua - Hotel Putra...lum tau makan apa lagi...

Cerita selanjutnya....
Dulu....
Sekarang....

Sesungguhnya ia tiada kena mengena dengan bonus yang bakal tiba...lama ku idamkan, baru kini jadi kenyataan....


Risau takut komputer tiba-tiba gelap mata, maka ubby telah membelikan ini....Banyak gambar boleh save dalam sini tanpa membebankan komputer ofis lagi....ambik ha...160Gb


Semalam....oleh kerana aktif yang melampau...ini hasilnya...

kesian anak ibu....tu ler...tak reti diam....kan dah dapat hadiah....

disebabkan oleh terlanggar bucu ini semasa nak ambil barang mainan di karpet...tu minyak geliga sebagai pujukan...

8 comments:

tulip said...

wahhh.. raya sakan tahun ni.
kuih bangkit dapat rabu ye...

Ummibatrisya said...

salam,

cantiknya hadiah raya :)

sayang sungguh hubby kat nurshi ye :)

LayarLara Legendary Of Journey said...

La haiii dapat telur kat dahi.. siannyaaa

nasazfrog... said...

wah dah beso la baby.. gelang tuh so cantik la wak,,, :)

viruspadu said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin, Dari VP, Laloque dan Nisa...

peace! :p

PuteriSatu said...

SeLaMaT HaRi RaYa AiDiLfItRI,
MaAf ZaHiR DaN BaTiN,
MoHoN DiAmPunKaN AnDai TeRkAsAr BaHaSa dAn TeRlaNjUr BiCaRa..

IhKlAs DaRi:-

aQiLaH NaJLa BaHaRoN IsKaNdAr & Puteri1 (MaMa aQiLaH) & Yon (PaPa aQiLaH)

akirasuri said...

Selamat Hari Raya..
Maaf zahir batin..
Dah besar-besar dah comel-comel tu.. :)

Ayu said...

gelang tiu cantik sekalik hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...