Monday, June 12, 2006

Happy Birthday - 24

Tua dah aku rupanya...Hepi besday to me. Aku sekarang sudah berumur 24 tahun dan mempunyai seorang suami,29 dan seorang anak berusia setahun ++. Seorang isteri yang bekerja.Kadang2 masak, kadang2 makan kat kedai je.( nasib ubby tak kisah ) tapi sentiasa make sure rumah kemas, bersih dan teratur sebab aku ni cerewet. Tq pada mak,ayah,abang,kakak ipar,kawan baik aku Aien, yang wish besday kat aku.Tq jugak pada cik tulip n en.D yang bagi aku bantal comel sbb diorg kata aku kuat tdo,kak nurul bagi coklat n teddy yg comel,makcik sorg ni bg aku tudung n keronsang.
Tahun ni tahun ketiga sambut besday dgn suami dan tahun kedua sambut besday dgn anak. Ubby belanja dinner kat Secret Recipe. And,surprise!!!!ubby belikan rantai berloket gabungan 3 jenis batu dari koleksi 'Diamond n Platinum'. Seronok lah jugak, bukan selalu dapat surprise2 mcm tu.hehehehe. Aku gumbira..lalalala....nanti senang aku upload gambar rantai tuh k.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...