Friday, February 25, 2011

Che' Da gi Umrah dan Cruise tasik Putrajaya

JUMAAT, 18 Feb 2011 - Alhamdulillah, sekali lagi Che'Da (kakak ibu saya) dapat peluang mengerjakan umrah. Che'Da ni buah hati saya jugak....kengkonon saya ni anak buah kesayangan dia lah...Kali ni Che'Da pergi bersama anak saudara dan cucu saudaranya (kira sepupu sepapat saya lah tuh). Jam 3.3o pagi saya telah ke KLIA. Waktu penerbangan adalah jam 6.50 pagi rupanya. Che'Da bertolak dari Melaka bersama kumpulan yang akan sama-sama mengerjakan umrah pada jam 1.30 pagi menaiki bas. Perjalanan akan berhenti sebentar di Jakarta sebelum terus ke Jeddah.

Dan pagi ni baru tau yang pemain bola kebangsaan Mohd Amirul Hadi Zainal tu adalah anak sepupu saya. Hehehehe...kira pangkat mak sedara lah saya ni...

 Dari jam 3.30 pagi anak-anak ni sihat cergas berlari di airport dan akhirnya masa balik tak larat nak angkat mata....lolipop pun tak daya nak pegang dah...


AHAD , 20 Feb 2011 - Oleh kerana tiket sudah dibeli masa pergi MAHA haritu, terpaksalah naik jugak kapal ni sebab expired date tiket dah dekat.

 Enjoy!

 Bersama pelancong dari Iran rasanya..

 Posing...jangan tak posing...

  Dan lagi....

 lagi...


Sudah turun...pelayaran adalah selama 45 minit


Seronoknya!!!!!

p/s - TQVM Kakak 3!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...