Thursday, March 25, 2010

HANGIN!

banyak yg berlaku, baik, buruk, musibah, dsbg.. banyak juga yg kelihatan, orang berubah jadi syaitan, syaitan berubah jadi orang, semua ada… tapi yg peliknya, anak yg kurang hajar.. aku tak faham kenapa..

Aku bukan nak kata aku kuat, tapi, walau apa pun terjadi, aku tetap akan pertahankan mak ayah aku!! so, di berikan amaran, kalau kau datang nak mintak maaf dengan mak ayah ko sendiri, jangan cuba nak salah2 kan diorang pulak.. ko kena faham, takde mak ayah yg kurang hajar dengan anak2!!! takder istilah tu!! yg ada, anak2 yg kurang hajar dengan mak ayah!! Bodo!




Ehhh...haloooooooooo. Ko aper hal pulak nak tunjuk kuat kalau baru ni nak berubah jadi malaikat. Bukan dulu ko yang bagi tunjuk ajar kurang hajar ngan makbapak ker?

Another halooooo....salahkan oreng pehal pulak? ko yang memang berlagak tak kena tempat, boleh pulak maki hamun ipar duai dengan perkataan seperti pu**mak bagai.....akal ada ker? esok2 kalau dah baik semula ko sanggup nak pandang ipar ko tu yang ko dah hamun celaka, sial? Akai ada ker? ooo...baru nak jadi malaikat ler skrg...lepas tut....tut....tuuuuttttt.....aish...SABAR,SABAR!!!!!


Darah dah mendidih sampai otak nih...aku tak rasa la segalanya akan jadi seperti dulu. Lebih2 lagi dengan ko walaupun ko tu darah daging aku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ARGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHH.....nak niak histeria rasa dah ni!

2 comments:

Ummi batrisya dan damya said...

sabar2 :)

tulip said...

uiii.. jgn histeria kat opis. satu dos kecoh nanti haha.. kat mana "dia" tu tulis cam tu?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...