Tuesday, January 19, 2010

Semalam

Dekat setengah lori gak....ada barang yang kena let go sebab ada kenangan yang menyakitkan

Tahun baru, azam pun baru, umah pun nak nampak susunan baru, jadi mari kita buat projek takde keje cari keje. Saya telah memanggil 2 tauke kedai barangan terpakai untuk menilai barang2 saya yang nak let go....

Kebanyakannya barang-barang baby ; baby cot,walker, buaian dan barang2 bilik Sofea.....katil saya yang baru setahun jagung pun saya let go jugak sebab dah kriuk,kriuk...apa buat tatau kan...heheheh

So, dalam 10 barang tu dinilaikan dalam RM400...Saya dah tanya tauke satu lagi, dia cuma nak bagi RM300 je..Jadi rasanya ok lah ni. Semalam penatlah saya megemas barang-barang yang tinggal. Barang-barang sumenya tip top kualitinya dan tauke tu pun hairan kenapa saya nak jual.

Heheheh...saya ada projek untuk bilik Sofea sebenarnya, tapi semuanya melibatkan kos, jadi kena lah buat step by step.


Malam tadi penatlah saya mengemas, hasilnya sume kena tdo ala-ala Jepun sebab sume frame katil sudah dijual....Sofea suka jek kalau saya ubah susunatur rumah....

Nanti siap projek saya baru saya upload gambar sume k....Projek depan umah, dalam umah cuma belakang umah jek tak mula lagi sebab tak cukup bajet....

1 comment:

Hani said...

wahhh baru saya tahu ada khidmat jual semula siap nilai2 brg.. ekeke boleh buat pasni hahaha... siapa nak kena jual tahh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...