Monday, October 19, 2009

SEDANG, SEKARANG

SEDANG

Banyak perkara nak buat,

Banyak benda nak pikir,
Banyak hal nak settle,
Sampai tak cukup 24 jam rasanya.

Keje baru, tapi tak start ngan A - Z....sangat kelam kabut dan kadang2 keliru dibuatnya....
CABARAN! CABARAN!

Masalah keluarga....yang masih belum selesai....
DUGAAN! DUGAAN! DUGAAN!

Kenapa sudah tidak seperti dulu?
Mana rasa gembira, ceria walaupun macam-macam masalah melanda.
Mungkinkah PUNCANYA...masalah itu?

Semoga saya diberi kekuatan untuk menempuh segala CABARAN dan DUGAAN ini.
AMIN.....

SEKARANG

Dua minggu sudah saya tidak sihat, seminggu tak ke ofis.
Minggu ini, Syameel pula demam sejak Jumaat lepas, dengan ulser penuh dalam mulut, tak mau makan n minum.....
Dah ke klinik ambik darah utk cek HFMD. Nasib -ve. Doktor sampai tanya, anak puan stress kah????

Anak saya tak STRESS...saya mungkin lah...huhuhuhuh

Doakan Syameel cepat sembuh...saya sangat risau tapi tak dapat nak cuti dan jaganya.....



9 comments:

Ummi batrisya dan damya said...

kadang-kadang kita perlu mengawal setiap masalah yang ada

bukan masalah yang mengawal diri kita, jadikan masalah itu sebagai ujian

cuba buang sikap benci, dendam dan kalau boleh buat donno aje

macam tak ada apa yang berlaku

lama kelamaan masalah itu akan pergi sendiri

senang akak cakapkan, yang menanggungnya nurshi :(

~adeQ~ said...

saya dah cuba buat mcm tu, tapi jiwa sy sangat terseksa....agaknya Tuhan nak ampunkan dosa...saya pikir positif jek sekarang supaya sy tak jd lebih down...tQ kak, bg nasihat...

Hani said...
This comment has been removed by the author.
Hani said...
This comment has been removed by the author.
Hani said...
This comment has been removed by the author.
Hani said...
This comment has been removed by the author.
Hani said...

heheh syameel stress sbb ibu dia stress.. adeh mcm kelakar aje nak bayangkan rupa syameel stress.. muka tak stress pon geram tgk.. ahaks..

apa2 pon kita tau awak kuat nak hadapi tu semua.. sabar tau...

Hani said...

heheh syameel stress sbb ibu dia stress.. adeh mcm kelakar aje nak bayangkan rupa syameel stress.. muka tak stress pon geram tgk.. ahaks..

apa2 pon kita tau awak kuat nak hadapi tu semua.. sabar tau...

tulip said...

nasib baik ko jawab ko yg stress. kalau syameel yg stress akak pun stress macam mana si kecik syameel bole stress.. hehe.. semoga semuanya sihat. nabil pun demam gak. harap2 tak sampai tahap stress.
;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...